obsada
Imię i Nazwisko | Informacje | Kadencja | Okres | Kolejność |
---|---|---|---|---|
Marta Domańska |
Stanowisko:Inspektor ds. kadr i obsługi Rady Gminy Telefon:257553140 Email: Godziny przyjęć: Poniedziałek -Piątek Godz. 8-16 Pokój nr 10 Obowiązki: 1/ Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu. 2/ Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy pracowników, wykorzystywaniem przez nich urlopów wypoczynkowych i poddawaniu się przez pracowników badaniom lekarskim zgodnie z kodeksem pracy. 3/ Sporządzanie sprawozdań obowiązujących na danym stanowisku, 4/ Organizacja procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze, 5/ Prowadzenie akt osobowych kierowników jednostek organizacyjnych gminy. 6/ Prowadzenie spraw związanych z organizacją staży zawodowych i praktyk. 7/ Prowadzenie rejestru uchwał Rady, w tym aktów prawa miejscowego. 8/ Obsługa sekretarska i organizacyjna Przewodniczącego Rady. 9/ Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Rady Gminy na zasadach określonych w instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin. 10/ Przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz radnych. 11/ Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i radnych, protokołowanie sesji Rady i posiedzeń komisji, 12/ Prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych. 13/ Udzielanie pomocy radnym w wykonywaniu mandatu, współorganizowanie szkoleń radnych i członków komisji Rady, 13/ Składanie w formie elektronicznej podjętych aktów prawnych podlegających ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego, 14/ Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, 15/ Ewidencjonowanie skarg i wniosków obywateli, 16/ Prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta Gminy, 17/ Organizacja wyborów ławników sądowych, 18/ Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Młodzieżowej Rady Gminy |
0 | 2 |