Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Adamów

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zawiadomienie o zwołaniu I sesji Rady Gminy Adamów
Znak
OR.0002.5.2024
Data utworzenia
2024-04-26
Opis

ZAWIADOMIENIE

Działając na podstawie postanowienia Nr 229/2024 Komisarza Wyborczego w Lublinie z dnia 22 kwietnia 2024 r. w sprawie zwołania pierwszych sesji rad, w celu złożenia ślubowania przez radnych, wójtów, burmistrzów, prezydentów miast wybranych w wyborach samorządowych przeprowadzonych w dniu 7 kwietnia 2024 r. zawiadamiam, że pierwsza sesja Rady Gminy Adamów odbędzie się 7 maja 2024 r. o godzinie 12:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów (ul. gen. Franciszka Kleberga 5, 21-412 Adamów).

Porządek obrad pierwszej sesji Rady Gminy:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.
  3. Złożenie ślubowania przez radnych według treści określonej w art. 23 ust. 1 ustawy  o samorządzie gminnym.
  4. Złożenie ślubowania przez wójta według treści określonej w art. 29a ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym.
  5. Przyjęcie ewentualnego porządku dalszych obrad (w tym wybór przewodniczącego i wiceprzewodniczących rady gminy).

      Wójt Gminy

/-/ Karol Ponikowski

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Domańska Marta
Dodano do BIP dnia: 2024-04-30 12:39:38